Butcher Westy heeft al veel mensen geïnspireerd. Hij verzorgt onder andere demonstraties op locatie en maakt recepten en video’s die hij deelt op sociale media.

Nieuwe vitrineconcepten sluiten aan bij verjongend publiek
Butcher Westy gaf een demo bij slagerij Clark’s Family Butchers. Hun wens was om samen concepten te ontwikkelen die aansluiten op de verjongende wijk.
Lees meerGastvrij Rotterdam weet de horecabehoefte goed te vertalen naar nieuwe dimensies op de beurs. Voor het eerst is er namelijk de Glutenvrij Markt.
Dutch Spices is, naast de samenwerking met grossiers Gastrome en DB Foods in het VK, een samenwerking gestart met influencer Jonny West (Butcher Westy)
Bezoek ons tijdens horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam (18-20 september) in de QSTA-stand (2.410) en proef onze allergeenveilige producten.
Dutch Spices werkt regelmatig mee aan activiteiten om kennis te delen. Onlangs werd een Technical Paper verspreid via Food Ingredients First.
Dutch Spices werkt regelmatig mee aan activiteiten om kennis te delen. Onlangs werd een Technical Paper verspreid via Food Ingredients First.
Het aantal productintroducties binnen de ‘food and beverage’ met vrij-van-claims blijft groeien. Dit maakt de voedselkeuze voor veel mensen gevarieerder.
Als het vakblad The World of Food Ingredients aan partners vraagt hun kennis en visie te geven over relevante thema’s, wordt Rody de Wolf enthousiast.
De manier van werken van De Worstenmakerij uit Heerhugowaard sluit perfect aan bij die van Dutch Spices, het inclusieve en allergeenveilige smaakmakersmerk dat onderdeel is van Epos Food Family.
Hoe gaat de voedingsindustrie om met de groeiende behoefte aan duidelijke informatie over voedselallergenen? Food Matters Live en Dutch Spices maakten er samen een podcast over. Nu te beluisteren!
De jaarlijkse Allergy Awareness Week maakt mensen in het Verenigd Koninkrijk van 24 tot en met 30 april bewust van het bestaan van (voedsel)allergieën.