Nieuws

Ontwikkeling in bezorgen boodschappen

Ontwikkeling in bezorgen boodschappen

Retailer Jumbo heeft een nieuwe service. Jumbo Bezorgeloos, het nieuwe bezorgabonnement van Jumbo voor online boodschappen, wordt landelijke uitgerold.

Jumbo Bezorgeloos
Deze service voorziet in het gemak van thuisbezorgde boodschappen en is bij uitstek geschikt voor Jumbo klanten die regelmatig online bestellen en willen besparen op hun bezorgkosten.
Vanuit een abonnement betalen klanten eenmalig een bedrag,  reguliere bezorgkosten vervallen. Je kunt met deze bezorgbundel zo vaak als je wilt boodschappen thuis laten bezorgen of ophalen. 

Pilot
Aan de landelijke introductie van Jumbo Bezorgeloos is een gerichte pilot voorafgegaan. Zo kregen diverse online klanten de afgelopen tijd de mogelijkheid een bezorgabonnement af te sluiten en hun ervaringen te delen met Jumbo. De service wordt nu beschikbaar voor álle particuliere online klanten van Jumbo.

Operationeel directeur Cees van Vliet van Jumbo: “We merken dat het online bestellen van boodschappen voor steeds meer Jumbo klanten een vast onderdeel is van hun koopgewoontes. Ze kiezen bijvoorbeeld voor het laten thuisbezorgen van de weekboodschappen en bezoeken daarnaast onze winkels voor aanvullende verse producten en andere extra producten. Wij vinden het belangrijk om onze klanten, zowel online als in de winkels, de leukste boodschap te bieden, door middel van een groot assortiment, de beste service én euro’s goedkoper. Jumbo Bezorgeloos past helemaal in dat plaatje.”

Jumbo Bezorgeloos

Naar het overzicht